ü MÜŞTERİLERİMİZE KALİTE VE STANDARTLARA UYGUN HİZMETLER SUNARAK MEMNUNİYETLERİNİ EN ÜST DÜZEYDE TUTMAYI,
ü ZAMANINDA TESLİMAT YAPMAK VE SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEYİ AMAÇLAYAN BİR KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ OLUŞTURMAYI,
ü KALİTE YÖNETİM SİSTEMİNİN ETKİNLİĞİNİ SÜREKLİ DENETLEYEREK GEREKLİ TEKNOLOJİK VE KURUMSAL İYİLEŞTİRMELERİ GERÇEKLEŞTİREREK UYGULANABİLİR ŞARTLARI SAĞLAMAYI,
ü KATILIMCI VE ÇOĞULCU YÖNETİM ANLAYIŞINA SAHİP OLMAYI,
ü TEDARİKÇİ VE MÜŞTERİLERİMİZLE HIZLI VE ETKİN ÇALIŞMA SİSTEMİ İÇİNDE OLMAYI
TAAHHÜT ETMEKTEDİR.